Saturday, 26 May 2012

dugaan datang melanda.

ya allah dugaan apa pula yg kau berikan pada aku dan kawan2 ku yg lain ya allah.
pertama sekali...

sahabat ku mengadu pada ku yg dia dah berpisah dgn org yg tersygnya...
dye menangis sampai tak boleh nak bernafas...
aku fikir positif sebab aku pun pernah menangis sampai tak boleh nak bernafas...

yang kedua....
masa bufday aku... aku, fariq, anis, eta n ika sambut kat popeye s.pyramyd.
aku dan anis bergurau pada eta...mknn dlm pinggn dye bnyk sgt..
so aku suruh dye habiskan sebab bdn dye terlalu kurus sgt.
lepas tuh dye menangis dan terasa hati...dia kata aku dan anis tak faham perasaan dye.
dia juga berkata kalau mak dia ada, mak dia akan back-up dye....
aku faham eta....tapi aku fikir org kurus memg klo da mkn bnyk pun tetap xakn naik bdnnya...
sesetngah ad org mcm tuh...aku xfikir lansung eta ada saket kew ape kn...
tapi aku tak pasti sume tuh...

yang ke3...
mse aku, fariq n eta tgh tggu bas fariq nk blk jb.
eta g tao ak ngn fariq....dye kata sbelom dye umo 24 dye nk kte sume g bercuti dgn dye...
aku pelik...knape dye ckp cm tuh...aku da mula fikirkan bkn2...ya allah...
kenapa dgn sume ini ya allah...apa yg telah terjadi...
selepas ibu ku yg tersyg pergi...jgn lah kau ambil pula sahabatku...
aku tak snaggup ada apa2 yg berlaku pada org yg aku sayangi....

yg ke4...
tadi mse nk g bufday ank amy...eta tbe2 ckp dye kuar ngn doktor ksihatan dye...
aku mula fikir ke lain...sume yg aku fikirkan slame nie terkumpul dlm fikiran aku...
ya allah...apakah semua ini ya allah...
aku terus fikir positif...jgn fikir bkn2....

anis....amy....
apakah kita akan kehilangan sahabat kita yg slme nie kita harunginya bersama...
aku tak sanggup nk lalui kehidupan ini tanpa korng sume...
aku terlalu sygkn korang sume....