Saturday 31 March 2012

koleksi novelku

masa lapang aku yang paling wajib adalah novel....hihi.aku nie sangat obses pada novel.haha.so...aku nak story-story koleksi novel yang aku ada setakat ini.haha.










































ini adalah antara koleksi novel aku. tapi masih ada lagi...cumanya, novel yang di bawah nie aku ada beli dan sudah habis baca pun tapi masalahnya hilang pulak.aku tak tahu siap yang pinjam.tak akan lah hilang dalam rumah.tak logik.mesti ada yang pinjam tapi tak pulangkan balik.sengal betul.geram betul aku.





















inilah novel-novel aku yang sudah hilang.tapi novel senyuman manismu nie aku tak tahu lak dia hilang ke tak sebabnya baru jer lagi hilangnya.setahu aku sepupu aku yang pinjam lepas tuh dia kata dah pulangkan.hmm...ape boleh buat.dah nasib.huhuhu.....

No comments:

Post a Comment