Tuesday, 10 April 2012

apa perlu aku buat!

aku sedang menuntut ilmu di kolej PTPL shah alam 
dalam bidang diploma pendidikan awal kanak-kanak.
kini aku telah masuk semester ke-3 dan nak hampir ke penghujung semester ke-3.
lagi 3 minggu nak final exam dah. 
tapi aku tak yakin dengan diri aku untuk semester kali ini.
masa semester pertama usaha untuk aku belajar bersungguh-sungguh dalam tengah-tengah
dan hasil keputusan semester pertama hanya cukup-cukup makan saja lar.
semester kedua yang lepas aku banyak usaha dan cuba untuk tingkatkan prestasi pointer aku.
result sem 2 belum lagi keluar, memang aku rasa cuak sangat-sangat.dah macam-macam aku 
mimpikan pasal result aku.yang aku risaukan sangat-sangat subjek BI aku.hmm...aku tawakal saja lah.
bila masuk sem 3 nie aku rasa macam merudum sangat-sangat. semangat aku yang dulu dah makin hilang.
aku rasa macam putus asa dengan kehidupan aku sekarang.entah lah...aku pening sangat-sangat.
aku paling pening dengan pelbagai karenah manusia di sekeliling aku.terima kasih semuanya!
boleh tak aku nak jauhkan diri aku pada semua orang. kalau aku banyak bercakap salah, banyak
diam pun salah jugak...apa boleh buat. sudah lumrah manusia di dunia ini kan.

No comments:

Post a Comment