Thursday, 17 May 2012

pasrah jer ler...

tadi aku jawab exam utk subjek pendidikan prasekolah dan 
kanak-kanak istimewa.
ya allah susahnya...aku tak tau nak gambarkan macam mana.
tapi memang susah sangat2.
macam man lah result aku nanti.
tapi yg pastinya aku punya result bakal turun prestasinya.
ya allah aku takut utk menghadapi kegagalan skali lagi.
kenapa kegagalan tuh mesti berlaku lagi dlm idup aku.
aku dah cuba yg terbaik sebaik mungkin.
tapi...makin hari aku semakin tak boleh nak teruskannya.
adakah ini semua terjadi disebabkan aku dah putus asa
ataupun aku dah tak berminat utk belajar.
jgn macam nie.........banyak duit dah keluarkan.
kesiankan family yg da bnyk membantu.
jgn persiakan mereka semua.
walauapa pun usaha itu kena teruskan sampa dpt kejayaan.
yg penting tidak ada gagal mieja.
tapi....cuba bangun utk tingkatkan prestasi.
jgn malas.........kita perlukan usaha yg lebih utk mendapatkan kejayaan.

No comments:

Post a Comment