Wednesday, 18 April 2012

aku kecewa dan sedih

hmm aku kecewa sangat-sangat dengan kau tahu tak.
nampak sangat lah kan kau tak kisah pun dengan aku.
aku makin tak faham dengan apa yang kau nak sebenarnya.
kau lansung tak pedulikan aku.
kau tengking aku, kau marah aku dan pertahankan kakak kau
yang dah selalu menyusahkan hidup kau.
aku tak boleh terima kakak kau sebab dia seorang perempuan
yang tak ada hati dan perasaan.
maafkan aku sebab cakap macam nie...
aku inginkan kebahagiaan, bukannya kebahagian aku di halang macam nie.
kalau kau tak bahagia dengan aku, kau lepaskan aku untuk selamanya
dan kau suruh lah kakak kau carikan pilihan yang dia berkenan sesuai untuk kau.
mungkin bagi dia aku tak sesuai untuk jadi adik ipar dia dan orang paling istimewa
dalam hiduop kau...
aku berterima kasih sangat-sangat.
aku tak tahu sampai bila kita boleh bertahan dengan hubungan nie.
aku kecewa sangat-sangat dengan kau!

No comments:

Post a Comment