Wednesday 18 April 2012

kejadian hari nie

aduyai...ada 2 perkara yang berlaku
masa aku nak pergi kolej dan balik dari kolej.

masa nak pergi kolej.
dari PKNS aku naik teksi ke kolej.
driver teksi tuh peramah sangat.
aku dah lar tengah tak ada mood.
dah tuh dia tanya-tanya aku pasal BF!
hmm...entah apa-apa. geram pun ada.
dah aku cakap aku tak ada BF, dia masih nak ragu-ragu jugak.
tapi kan..dia macam tahu-tahu jer aku nie tengah gaduh dengan pariq.
pelik.huhu.apa-apa jer lah.

masa nak balik kolej pula.
aku dapat ronda-ronda KL naik bas rapid.hahaha.
sengal betul.huhu.memenatkan aku jer,
disebabkan button dalam bas tuh tak boleh nak tekan
aku diheret sampai ke KL.buat aku cuak jer.huhu
tapi sebaik lah aku dapat sampai ke rumah jugak akhirnya.huhu.

begitu lah ceritanya.
hari nie aku pergi persatuan kanak-kanak istimewa.
huh! macam tak best jer.
lagi best persatuan kanak-kanak sindrom down yang kat KL tuh.
tapi...apa yang aku dapat kat sek. 10 tuh aiman sangat comel.hehe.

No comments:

Post a Comment